Binnen Trainingen

Barbell Power Training is een training waarbij gebruik wordt gemaakt van een barbell en plates. Hoe zwaar je traint bepaal je zelf door het gewicht aan de barbell. Uiteraard zal jouw trainer je uitdagen om je spierkracht te kunnen versterken.  



Rondje Gezond  Er worden per training verschillende onderdelen uitgezet (stations), op elk station train je in kleine groepjes en schuif je steeds door naar het volgende . Het is een gevarieerde en pittige training en toch kan iedereen hieraan meedoen. Startende sporters worden extra begeleid en gecoacht. Voor iedereen elke week een gevarieerde en uitdagende training. Rondje Gezond is ideaal voor mensen die willen afvallen, maar ook voor hen die in spiermassa aan willen komen en zich fit willen voelen. 

 



Flex & Stretch In dit uur staan Conditie, Flexibiliteit en Stabiliteit centraal. We bouwen het uithoudingsvermogen op.

&

We werken aan de flexibiliteit van de spieren.

&

We beoefenen praktische technieken voor lichaam en geest om meer stabiliteit in het dagelijks leven te ervaren. Denk aan Ademhalings-oefeningen, Bodyscan, Yoga en Qigong. De aandacht in dit uur ligt voornamelijk op oefeningen die je lichaam gezonder en flexibeler maken ter verbetering van je houding, want met een goede basishouding zit je lekkerder in je vel

 



Billen Benen Buik  (BBB)

Billen / Benen / Buik

Back to Basic met deze ouderwetse workout  om je billen, benen en buik op een effectieve manier te trainen. Geen ingewikkelde  oefeningen, gewoon lekker gaan en doen! Altijd een gevarieerd en gezellig uurtje!

 

 



Pilates  Pilates is een bewegingsvorm die het lichaam en de geest traint. Door de samenwerking tussen deze twee bereik je een algehele goede conditie. Het is een unieke mix van Yoga, Fitness, Stretching en Core-stability training. Pilates is geschikt voor mannen en vrouwen van alle leeftijden, fit of niet fit.

 



Steps  Mijn oldschool freestyle stepslessen lijken moeilijk maar zijn het niet. Door de fijne en duidelijke opbouw in de les, krijgen alle deelnemers de choreografie met gemak onder de knie. Heb je gevoel voor ritme, hou je van een beetje gek doen? Dan zie ik jou binnenkort in deze les!

 



Yoga  

Lekker en ontspannen Yoga kunnen beoefenen? Dat kan tijdens je Practice bij 4AnyBody. In een les van 60 of 90 minuten komen verschillende onderdelen aan bod waardoor je je lichaam beter leert kennen, je lijf soepel wordt en je van top tot teen tot rust komt. Yoga voer je op je eigen manier uit en iedere yogahouding is bij voorbaat al geslaagd! Bij 4AnyBody worden er verschillende Yoga vormen aangeboden in een sfeervolle en fijne ruimte. Meer info lees je op onze mind pagina



Buiten Trainingen

Bootcamp in de Schoorlse Duinen is een uur heerlijk training in de buitenlucht midden in de prachtige natuur waarbij we werken aan je spierkracht en conditie. In 60 minuten wandelen we ongeveer 3 kilometer met onderweg oefeningen voor de armen, benen, billen en buik. Alles om gezond te worden en gezond te blijven. Het is voor iedereen een goed te volgen training waarbij plezier voorop staat. 



Hardlooptraining  De trainingen zijn bedoeld voor iedereen! Voor beginnende lopers en ook voor lopers met wat meer ervaring. Je kan elke week opnieuw instromen. 

meer info

 



De tarieven voor 1 x per week, 2 x per week, onbeperkt sporten of 10 rittenkaarten vindt u hier. U koopt een abonnement voor 2 maanden rechtstreeks in de shop en betaald gemakkelijk via iDEAL, na 2 maanden is het abonnement maandelijks opzegbaar.

 

Vind je het leuk om te testen hoe fit en vitaal je bent? Meten = Weten! Gaaf om te zien waar je nu staat. Wat is je doel? Waar wil je naartoe? Wil je meer spiermassa en/of minder vetpercentage? Wil je meer rust en ontspanning ervaren? Naast het meten en wegen heb je de mogelijkheid om mee te doen aan een aantal fysieke onderdelen. Het is geen competitie, je doet dit puur voor jezelf. Geen haken en ogen, geen verkoop trucks. Ik hoop je op deze manier te kunnen motiveren en wellicht te kunnen inspireren om je doel te behalen. Voor klanten van 4AnyBody is dit een kosteloos extraatje. Anders een  kleine bijdrage van € 5,-.

De onderdelen zijn:

Wegen en meten

Wandelen of hardlopen 1,8 km

Sit-ups

Push-ups

Burpees

Squats

Deadlifts

We sluiten af met koffie en thee.

Duurt +/- 1,5 uur

Eens per maand op zaterdag. De eerst volgende staat gepand op 5 oktober 2019.